fredag 27 juli 2012

Ljusa tider och finbesök!

 
Vårt hus är verkligen ljusterapi för kropp och själ. Finns inget bättre än att gå här inne och suga i sig allt ljus. Kanske är det för att jag vet hur mörkt och tråkigt här var när vi flyttade in. Mörka väggar och golv och för att inte tala om uterummet som tog allt ljus från oss. 
Idag vankas det finbesök, det är söta Matilda med familj som har tagit sig från storstaden till oss här i Ystad för ett par dagars mys. Extra kul eftersom Matilda inte har varit här sen vi köpte huset och hade i stort sett inte hunnit med att renovera så mycket. Ska bli kul att höra vad de tycker.

5 kommentarer:

Sofia sa...

Så himla fint! Blev lite sugen på en svart tolix..och några fina lerkrukor..

Ha en fin helg!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men oj... din blogg har jag ju helt tappat bort... som tur är råkade jag snava över den idag.

Jag har nog några år att läsa igen!

Kram Annica

Anonym sa...

Hej

Vad komiskt.. Fått för mig i huvudet du bodde i Helsingborg.. Det märks att man bildar sig egna bilder av att följa en blogg..

Eva :-)

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Underbara "pellisar"!
Tycker om dina enkla och vackra bilder. ;)

Anonym sa...

hejsan! i din "matsal" eller vad man ska kalla det med ditt vita bord och vita eames stolar. så antar jag att ditt bord är kanske 180? känns det lagom att bara ha 2 stolar på var sida? hur hade du gjort idag hade du hellre haft 3 på varje sida och fyllt ut mer? står i den situationen där jag inte kan bestämma mig !! tacksam för svar:) FÖrresten ditt hem är underbart!!!