fredag 9 januari 2009

En varm kopp te!

Jag är ingen kaffedrickare, nä tacka vet jag en god kopp te - och då menar jag inte Liptons påste, här dricks bara löste i detta huset.
Fick så många goda sorter i julklapp, favoriten året runt är nog lussete eller glöggte.
En ny tesil fick jag i julklapp, det behövdes verkligen. Så njuter på helgmornarna med en stor kopp te till frukosten. Favorit muggarna är fortfarande dess, eller ett stort glas ifrån Ikea.
Tesil hittar ni hos Russinnet.

Många har hört av sig ang H&M inredningskollektion. Jag hade turen att få en förhands katalog långt innan jul, men för er som inte har fått denna så kan ni ta en titt här: http://www.hm.com/se/press/pressmeddelanden/mode/fashionpressrelease.ahtml?pressreleaseid=741&nodeid=334

I början utav februari är det premiär och jag lovar er, ni kommer inte att bli besvikna. Mycket fint till bra priser. Har redan gjort en förbeställning på både sänglinnen och en ny soffkudde till vardagsrummet. Läntar tills vecka 8 när det anländer.







Bild: Privat


26 kommentarer:

Skatan sa...

Spännande - HM + inredning!

Trevlig helg,

Anna

Black on White sa...

I like tea also.
It's quite cold right now. A cup of warm tea would be nice.
Have a nice weekend!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

underbara muggar.Har aldrig prövat löstea...kanske dags...*LER*

Trevlig helg!

Kramiz Nilla

På min gatan i stan sa...

åh, vilka fina koppar! Jag har en likadan skål. Fast den köpte jag på Lagerhaus... Superfin!

Kram och ha en fin helg!

Camilla Alvén sa...

Vad snygga tekoppar!
Önskar dig en skön helg
Camilla

Anonym sa...

Tack för kommentaren om vårt projekt!

Så kul att se att du fortfarande tycker så bra om kopparna! Det var ju en chansning att köpa present till någon som man aldrig tidigare varit hemma hos.

Vi är öppna för förslag om datum. det hade varit jättetrevligt!

Ha en skön helg! Kram!

Sunells sa...

Så gott med te! Fina koppar!

Jag har också beställt lite inredningssaker från H&M förhandskatalog, spännande se hur dem ser ut i verkligheten...

Ha en trevlig helg,
kram Katariina

Zun sa...

Tack för länken till H&M Home. Jag ser fram emot deras kollektion!

/Zun

Hem och Lycka sa...

Hemskt nöjd med mina tesilar, samma som dina och jag är också en storkonsument av te!

kram

Malmkakan sa...

Jaha, HM med inredningskollektion. Vad spännande. Det hade jag ingen aning om...

Vilka otroligt vackra muggar. Var kommer de ifrån om man får fråga?
Är helt övertygad att ditt the smakar ännu godare i de kopparna...

Kram, Cecilia

Hemmalycka sa...

Vilken gullig tesil, en sån man blir glad av.
Kram Åsa

Anonym sa...

fina koppar :) har också en tesil med hjärta, som man kan sätta på muggkanten, toppen! mitt favoritte heter "värm ett fruset hjärta" och har också lite julsmak.. prova det, du kommer inte bli besviken :)

stor kram sara

DRÖMHUSET sa...

Spännande med HM! Undra hur kvaliten är, har du någon aning!?
Fina muggar, är det dom från MIO?
Kram Sofie

Nettan sa...

Snygga muggar! Riktiga baljor ska det gärna vara! Är storkonsument av både the och kaffe!
Verkligen jättespännande med H&M inredning!! Kul att det kommer ngt nytt!!
KRam Nettan

HelenaDoula sa...

Du har fått en utmärkelse på min blogg =)

Från koja till slott sa...

Jag är så himla spänd på kollektionen! Längtar verkligen tills den släpps!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Pernilla

En inredoholic sa...

Visst är det mumma med the!! Härligt! Och en vacker mugg för inte det hela sämre. Hoppas du har en fin helg. Kram Jannice

Anonym sa...

Vilka ljuvliga koppar =)

Kullan Pullan sa...

Skulle inte kunna vara utan te, och dessa kalla dagar smakar det extra gott. Fina koppar och ser fram emot H&Ms kollektion.
Kram Paula

Interiörboden sa...

Åhh, vad vilken vacker kopp!!
Jag ska genast gå in på denna länk och titta om jag hittar något fint och det gör jag säkert :)
Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Hanna sa...

Fina koppar!
Hanna

EN INREDOHOLIC sa...

Idag byter jag blogg! Välkommen in till min nya blogg - simplicity och TÄVLA om ett FÅRSKINN!!!

Kram En inredoholic

DRÖMHUSET sa...

Har tyvärr ingen aning vart jag hittat bilderna. Brukar spara i arkivet så fort jag ser något som ger mig inspiration och ibland glömmer jag anteckna vart jag hittat bilden...
Men en av bilderna kommer tydligen från Marlene Birgers hem - Day.dk

Kram Sofie

Anonym sa...

Helt underbara muggar,jätte fina! /Anna

Fröken Fräken sa...

Visst är det tur att vi är så unga ännu att vi inte lärt oss att dricka kaffe än! ;-)
Jag tycker naturligtvis att kopparna är hur fina som helst, eftersom jag har skålar i samma serie!

Anonym sa...

Super snygga koppar. Vart kan man hitta dem?