tisdag 8 november 2011

En längtan!



Jag längtar så efter att få husets utsida klart. Blir dock
inte i år, det är jag väl medveten om. Har i alla fall hunnit
en bit på vägen, altanen blev klar och tillbyggnaden hann jag oxå måla.
Men resten av huset är inte så kul att titta på. Det syns
helt klart att vi renoverar, går liksom inte att undvika.
Längtar så tills huset är vitt med en grafitgrå grund. Vår stentrappa upp till huset behöver sig oxå en make over,
inte allt för snygg just nu!


Glöm inte tävla HÄR!

3 kommentarer:

frida sa...

Fast lite härlig ljung muntrar upp även den förbi passerande.

Här renoveras det med och känner igen känslan att aldrig bli klar

Barn & Inredning sa...

Man fungerar alltid så , man vill ha resutatet direkt. Fast att man är väääl medveten om att saker tar tid. Tror att vi kvinnor har brott & vill ha allt färdigt direkt. JAg är sådan iaf. Men jag gillar din trappa ändå...för dina krukor och din ljug gör att blicken fångas av dom liksom.
Kram Malin Pss...vart kommer dina krukor från?

ANNIKA sa...

Fint med betong och ljung tillsammans.
Färgerna gör sig så bra ihop.Snyggt!
Ja! renovering tar tid men den som väntar på något gott....
kram ANNIKA