fredag 24 oktober 2008

Tävlings dags!

Är det fler än jag som redan är trött på höstmörkret? Mörkt när man går hemmifrån och mörkt när man kommer hem igen. Kan någon tala om för mig hur man skall lyckas ta några ok bilder på det detta viset??? Visst, man kan ju alltid släpa fram stativet och ha en slutartid på ca 1 min, men nä tack det är lite för jobbigt för mig.
Tur att det är helg snart så jag kan fara runt i huset som en galning med kameran i högsta hugg - tätt följd utav Lufsen som alltid skall vara med, man kan ju missa någont!
Tänkte att det var tävlingsdags här inne hos mig, eller vad tycker ni?
Vinsten är en anslagstavla i fil de fer, enkelt och men mycket praktisk.
Ni får hålla tillgodo med lite halvkassa bilder som jag kämpade fram i morse - och då menar jag kämpade!!!!
För att tävla lämnar du en kommentar i inlägget. Glöm ej att länka till tävlingen, använd gärna en utav mina kassa bilder.
Ni som ingen blogg har lämnar eran mail adress i inlägget, så jag kan kontakta er vid ev vinst.
Tävlingen håller på tills tisdagen den 28 okt.
Lycka till!


Bild: Privat


123 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har länkat i min blogg och hoppas jag vinner, för den 28/10 e nämligen min födelsedag :)

Liza i pepparkakshuset sa...

kul med tävling, självklart länkar jag :)

Ha en mysig helg
Kram Liza

Anonym sa...

Hej! Har länge gått och tittat på en sån anslagstavla men hoppats på att tomten kommer med en åt mej, kanske tomten kommer tidigt i år! :) Har ingen blogg men lämnar min mail adress!

/Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Anonym sa...

Åh så fin!
Jag vill jättegärna vara med och tävla och har länkat till dig på höger sida i min blogg :)

Ha det bra.
kram!

StrandviksVillan sa...

Jättesöt anslagstavla, skulle inte va dumt att ha en sån!

Anonym sa...

Såklart man vill vara med:)
Nu håller jag tummarna.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Dalatorpet sa...

Självklart vill jag vara med i din tävling :-)

Useful Art sa...

OJ vilken fin! Självklart vill jag vara med o tävla!

/Sara

Skatan sa...

Hej!

klart jag vill vara med och tävla :)

Jag länkar med bild!

Ha en fin dag!

/A

En inredoholic sa...

Ja det är absolut inte lätt med bilder. Håller med dig. Det är ju mörkt hela dagen igenom. allra helst idag. önskar dig en supertrevlig helg. Kram kram Jannice

Radhusdrömmar sa...

Håller med dig om ljuset, inget roligt att ta bilder nu när det är så mörkt. Jättefin vinst, det är klart att jag vill vara med och tävla.
Jag länkar till dig också.

Hoppas att helgen blir bra!

Kram Johanna

Madeleine Berglund sa...

Hej hej! Jag vill såklart delta i din tävling. Wow, vilket pris sedan! Jag vill vinna, hihi! Jag har länkat tävlingen med bild å allt från min blogg. Trevlig helg, hoppas du får fina bilder i helgen med din fotoassistent Lufsen. Kram Madeleine

Kari sa...

Jeg vil gjerne være med. :-)
Ha en fin helg!

Anonym sa...

vilken inspiration ja fick av denna anslagstavla, även om jag inte vinner så har jag fått massa ideer. den var verkligen super fin! klart jag vill vara med och tävla om den! :)


cilia2@hotmail.com

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vore ju helt perfekt till julkorten...

Har länkat!

Mia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Har lagt till en länk hos mig.
Kram Mia

Lallis - liv och leverne sa...

kul med tävling:)
ha en fin helg.
Kram Lallis

camilla sa...

jag vill vara med och tävla! den är så fin också!! hoppas att jag vinner!! hehe.

länkar såklart till din tävling också så att ännu fler hittar hit!

Kramar!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla =) ehmaa@hotmail.com

Anonym sa...

Perfekt att förvara årets skörd av vykort i : )Jätte fin! Jag länkar.

Trevlig helg!
Kram Maria

Desirée sa...

Vilken tur jag har - första gången jag besöker din blogg så hamnade jag rakt i en tävling. =)

Är mer än gärna med. Länkar till din tävling från min blogg.

Stämningsfullt sa...

Hej!
jag vill gärna vara med och tävla!! Länkar också :)
Kram!

Villa Ekström sa...

Vill såklart vara med och tävla. Har ingen blogg (ännu) men lämnar min mailadress
/Linda
linda.ekstrom@ltdalarna.se

Anonym sa...

Åh,så fin!
Jag vill jättegärna vara med och tävla!
Har ingen blogg, men här är min mailadress:
nina.hellgreen@spray.se
Nu håller jag tummarna för att tomten kommer tidigt i år!
Trevlig helg!
Nina

Lotta sa...

Hej,
Alltid roligt med tävlingar och jag vill gärna vinna den fina anslagstavlan. Har länkat. Trevlig helg.
Kram Lotta

MammaRebecca sa...

Självklart är jag med:) Och vinsten va ju super gullig! Ha en FAB Helg

Malin sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med & tävla =) Länkar givetvis!
Mycket tävlingar i bloggvärlden just nu =)
Hoppas du har en trevlig helg!
Kram Malin

Fröken Fräken sa...

Oj, vet du vad du ger dig in på? Du kommer ju att få massor av kommentarer! Fast det är naturligtvis roligt det också! Jag ska lägga upp en länk borta hos mig. Undrar om inte mina utlottningar nu börjar ha nått sina nya hem? Ja, visst kan det bli fina kuddar av tyget, det klira i mina fingrar, jag vill sätta igång nu!!

Malin - I min trädgård sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Jag borde ju har tur eftersom det är min födelsedag! Jag hopaps på en finfin present ;).

Kram M'

PS Har länkat i vänsterkanten på min blogg.

Villa Carl Larsson sa...

Wow vad fint! Kan man ha julkorten i sen också om man vill. Självklart vill jag vara med och tävla. Länkningen sker direkt.

Trevlig helg!

Anonym sa...

ligger hemma sjuk o håller humöret uppe med att klicka mig in på nya favoritbloggar. Så är det en tävling på gång, hur mycket tur kan man ha..förutom hostan då;)
Självklart skulle jag vilja vinna korthållaren!/Linda
lindadschluter@yahoo.se

Anonym sa...

Oj så vackert. Den skulle passa pefekt i min kompis nyfixade hus. Så jag tävlar åt henne eftersom hon inte är så teknisk. Men har ingen blogg så jag lämnar min mail!

Elin
swedmanelin@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vilken fin anslagstavla! Jag tävlar gärna om den!!
Kram Anki (anki.mail@telia.com)

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om den otroligt fina anslagstavlan, den skulle verkligen pryda sin plats i mitt kök nu när jag nästan, nästan övertalat mannen att få måla den ljus, ljus grå ;-) Har länkat: http://lurans.blogg.se/2008/october/en-vacker-anslagstavla.html

M sa...

Hej, jätte fin så jag vill gärna vara med och tävla.
Har ingen egen blogg, men min mail är majsan@gmail.com

Trevlig helg!!!

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag tävlar gärna!
Har länkat på högerkanten!

Trevlig helg!!

Jeanette

Grodmamman sa...

Fin anslagstavla! Den är jag gärna med och tävlar om!=) Jag länkar.
Håller med dig om att det är super svårt att ta bra bilder nu när det är mörkt nästan hela dagarna.
Kram

Unknown sa...

kansje det blir du kansje det blir jeg spennende....
Ha en fabelaktig helg...Anne-Lee

Mamma C sa...

Klart man vill vara med. Länkar till dig,
Kram Mamma C

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!!

linda.sjolund@norsjo.net

Anonym sa...

Klart jag vill vara med!

akarg1@hotmail.com

Viveka i Bläckhornet sa...

Men oj, lottar du ut en så fin anslagstavla! Då får man verkligen hoppas på tur:) Jag länkar på min blogg.

Ha en jätteskön helg!
Kram Viveka

Barn & Inredning sa...

Hej!!
Jag vill såå gärna vara med i tävlingen.
Mvh Malin

Vårt lilla hem sa...

Ville bara kika in och säga hej!

Visst är det härligt att ha en alldeles egen liten fotoassistent som är med och kika på allt man gör :) Har en liten sån här också :)

Roligt med en utlottning! De anslagstavlorna är så fina, har nästan en likadan, så jag står över tävlingen. Roligare att någon vinner som inte redan har en :)

Ha en skön helg!

kRam, Jenny

Sofie sa...

Har nu länkat till tävlingen och är oerhört gärna med och tävlar om den fina anslagstavlan! Kram, Sofie

Zizzi sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Jag har länkat bland sidoelementen i min blogg till höger.
Trevlig helg!
Kram cissi

Barn & Inredning sa...

Hej!!
Vill såå gärna var med på tävligen om den super fina anslags tavlan.

Titta gärna in på min blogg

Mvh Malin

My White Cottage sa...

Hallå där!

Superfin anslagstavla! Ska försöka få till ett inlägg senare idag och då länkar jag så klart också!

Hoppas du får en toppenbra helg!

Stor kram från Jenny

Anonym sa...

Åh! Skulle vara perfekt för julkorten ;-) Gillar din blogg och bär ditt namn-halsband nästan dagligen just nu! MVH helena_pa_vift@hotmail.com

stina sa...

Hejsan!
Den där anslagstavlan skulle ju passa perfekt till julkorten !
Hoppas på tur!
Kram stina

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med! :)

s.m.i.l.e sa...

Länkat och klart! Håller tummarna och önskar dig en trevlig lördag!

Helena Sjögren sa...

Klart man vill va med å tävla . Jag fixar länkningen.. Ha det gott ! Kram Helena

Villa Hemma sa...

Tjhoo, jag är med och tävlar!

Lina sa...

ååå, så fin. absolut vill jag vara med och tävla. HOPPAS PÅ TUR!

Anonym sa...

Hej hej Inredninggalen!
Jag är gärna med i din tävling!
Har tyvärr ingen blogg men hoppas på tur ändå! Ha det så bra, Kram Johanna af K

Anonym sa...

Åhh, vilken fin anslagstavla. Klart man vill vara med och tävla.
Länkar genast hit.
Kram

Elin sa...

Åh, vilken fiin! Klart jag vill vara med och tävla! Länkar till tävlingen!

kram e

Lena sa...

Självklart vill jag oxå vara med och tävla...länkat och klart!! Ha det bra!! // Anna ♥

Unknown sa...

Vill jättegärna prova min lycka i denna tävling! Gick ju sådär i den förra men skam den som ger sig! *skrattar* Givetvis har jag länkat!

KLEM

Frida sa...

Jag är gärma med i tävlingen,vilken fin vinst!
Jag länkar!
Kram Frida

Evelina sa...

Jag håller tummarna och hoppas att jag blir den lycklige vinnaren!

/Evelina

Anonym sa...

Rackarns,vad snygg den är...den får gärna flytta hem till mej! Har självklart länkat i min blogg! :)

Anonym sa...

vilken helt perfekt anslagstavla, jag är givetvis med!

http://leopardia.blogg.se/2008/october/vinn-anslagstavla-hos-inredningsgalen.html

leopardia_superstar@hotmail.com

HELENA ERIKSSON sa...

Jag länkar i min blogg och hoppas på vinst! Ha en bra fortsättning på helgen!
kram Helena

Anonym sa...

skulle vilja vinna denna skulle sätta upp den i ett hörn som vi ska dekorera förutom en säng till min lillkille på 3 år som ska få flytta till eget rum (en hörna i köket) så han får det fint han med.... Åsa

asawallgren72@hotmail.com

Sussi sa...

Hejsan!
Jag vill verkligen vara med och tävla om detta mycket fina pris. Jag har en del fil de fer saker och ÄLSKAR dom!!!!
Ha en fortsatt underbar helg!
Mvh
Sussi

Anonym sa...

Åh så fin anslagstavla. Jag håller min tummar för mig själv :)

http://vagavinn.blogg.se/2008/october/vinn-anslagstavla-i-fil-de-fer.html#comment

Märta sa...

Klart jag vill vara med och tävla
Märta

Me and you sa...

Jag länkar från mig. Hoppas jag vinner för jag har letat ett tag efter en anslagstavla som jag ska göra min egen ambitions/visionstavla av med saker jag vill uppnå, förbättra och införskaffa.

Hälsningar Sofie

ANNIKA sa...

Hejsan!
Ja visst blir man trött i höstrusket.
Därför är det roligt med en tävling som gör någon lycklig.Hoppas att det blir jag. Vinsten är verkligen i min smak,perfekt för julkorten.
kan ej länka.
Ha det bra!
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med så klart!

http://lindaskrypin.blogg.se/2008/october/jag-tavlar-inte-sa-ovanligt-va.html

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Självklart har jag länkat också. Nu håller jag tummarna :)

Allis sa...

Visst vill jag vara med i din tävling och vad är det jag får se en COCKER!!! Jätte fin bild!
Kram

Anonym sa...

Jisses vilken söt anslagstavla!
Jag har haft din blogg sparad under favoriter länge nu och tittar in då och då för inspiration och glädje!

Jag är gärna med och tävlar!
/Veronica

PS: tänd massa, massa ljus om kvällarna nu så får du lite mer ljus och värme. Kanske ställa många ljus framför speglar osv så att effekten även förstärks. Det hjälper kanske inte fotona dina, men själen mår gott!

veronithe@yahoo.se

Nettan sa...

Vad söt den var & visst vill man vara med & tävla, självklart länkar jag.
kram Nettan

C De-sign sa...

Hej
Så kul med tävling och STORT GRATTIS till dig som vann hos Villa hemmet!!!!!!!! Nu är det bara att hålla tummarna säger jag...som "aldrig" vinner något!!! Naturligtvis länkar jag! Kram fr C

Anonym sa...

Im in im in! :)

Här är min länk. http://monnes.blogg.se/2008/october/anslagstavla.html#comment

ps. dina bilder var nte kassa!

(mokiee@live.se)

Fia sa...

Jag länkar och vill vara med och tävla! :) http://fialotten.blogspot.com/2008/10/tvlar.html

Hjärtans sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!! Länkar också till dig

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med

Kram Millan

millan9991@hotmail.com

Adoridarling sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, har självklart länkat till dig!

Anonym sa...

Åhh vilken tjusig anslagstavla som JAG gärna vill vinna :) hihi! Jag länkar vidare som även de andra gjort!

KRAM

Livets njutning sa...

Snygg anslagstavla. Skulle passa jättebra i jul då man får många julkort och allt ligger i en hög någonstans. :)

Har länkat till tävlingen i min blogg.

Kram Jenny

snöstjärna sa...

Oh, vilken underbar! Skulle passa perfekt i min lilla pysselskrubb! Vill vara med å tävla! Länkat till tävlingen:
http://snostjarna.blogspot.com/2008/10/tvling_26.html

Anna sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i din tävling!

Heléne sa...

Väl kämpat, vi ser precis hur anslagstavlan ser ut *S*

Mvh
Heléne
helenemail@yahoo.com

Anonym sa...

Ibland fastnar man för någonting direkt,..och det här är en sådan grej. Håller mina tummar för allt vad det går,...att det är jag som har tur denna gång!!
gotland@speedmail.se

Unknown sa...

Vilken super fin vinst!
Jag länkar i min blogg och hoppas på en vinst till inflyttningen 1/11

Englagård sa...

Alla vill vara med och tävla här och det vill jag med:)

länkar från min blogg

kram Karina

angela sa...

Oh en sådan vore roligt att vinna :)
Länkar från min blogg!

Anonym sa...

Absolut vill jag vara med och tävla om denna fina vinst.
kram Mikaela
neosfar@hotmail.com

Anonym sa...

Jag hoppas på tur och är med och tävlar, har länkat ifrån min blogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/october/anslagstavla.html

mail: info@annakarlsson.se

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill gärna vara med och länkar så klart.
Kram Lotta

Anonym sa...

Jag är med :) Har tuvärr ingen blogg! :( skriver min mejl här :) elin-thor@hotmail.com

Malin.E sa...

Åhhh...den skulle jag mer än gärna vinna :-) malin@malinagirl.com

Anonym sa...

Åh den vill gärna jag vinna! den skulle passa perfekt i mitt kök, eller i datorhörnan eller i hallen eller varför inte i vardagsrummet.
Har ingen blogg men lämnar min mailadress!

Kramizar Ida
idapea@telia.com

Anonym sa...

Jag vill vara med, min syster å hennes familj flyttar till nytt nu så detta vore perfekt! här är min länkning: http://lillaboo.skyrock.com/2096276557-Vinn-en-anslagstavla.html

Anonym sa...

Å en sån har jag letat efter, Kram
tovejaffa@hotmail.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill vara med och tävla!=)
Jag har länkat på min blogg: http://pyssel-och-trams.blogspot.com/2008/10/anslagstavla-i-fil-de-fer.html

Mvh Anna

Eddan sa...

Jag vill vara med och tävla och har länkat i min blogg!

MVH Anette

Anonym sa...

Hej! Här kommer mailadress från en blogg-lös... Blir så himla imponerad av alla vackra hem som alla hinner blogga om! Fantastiskt! Ger mycket inspiration! Go on!!!

kram!
//Milla
camillahartman@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, vad kul med en tävling! Jag vill absolut vara med.

Att vinna denna vore super kul, jag håller nämligen på att samla på mig saker inför en framtida flytt. Jag tänkte jag skulle starta mitt eget liv i en egen lägenhet. Men få behövs ju såklart lite inrednings prylar. Denna vore ju kul och praktisk dessutom! :) KRAMKRAM

Självklart har jag länkat till dig! Här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5299369

Anonym sa...

Underbar anslagstavla, den vinner jag gärna :)

tess@viktig.se

Julhuset sa...

Vill gärna vara med.

Mitt vita hem sa...

Oj, det var i sista minuten, hade missat tävlingen. Länkat och klart i alla fall.
Kram Heidi

Malmkakan sa...

Ja, det är klart jag vill vara med och tävla...Länken finns på min blogg! Nu håller jag tummarna

Anonym sa...

Jag vill verkligen vara med och tävla, länkat och klart i min blogg.

Heini sa...

Tavlan är jättefin! Jag vill också vara med i tävlingen :) även om jag är från Finlang, hoppas att det är ingen problem..

och ska länka naturligtvis.

MVH Heini

Elena - Just nu sa...

Nu är jag verkligen ute i sista minuten ;-) Jag tycker anslagstavlan är helt bedårande och tänker mig den full med julkort snart!
Kram
Fru Duktig

Hjärtat Mitt sa...

Ja har länkat!

Kram Mari i Marieholm

Unknown sa...

åhh jag vill vara med!

lavendula sa...

Tävling , så trevligt jag ställer mig i ledet och vill vara med , länkar på mig blogg.

Ha en trevlig kväll.

Sofia sa...

Heej:-)
Vill jättegärna vara med och tävla om den fina anslagstavlan :)
Har ingen blogg så jag lämnar min mailadress.
Kram

zofia19@hotmail.com

Sunells sa...

Det är klart att jag vill vara med:) Jag skulle gärna vilja äga en sådan fin anslagstavla!
Länkar till dig:)
Ha en underbar höstdag!

Kram Katariina

Lina sa...

ooo :-D nu e jag nyfiken på att få höra vem som vunnit...
hoppas hoppas hoppas :-)

blomman sa...

hej

HOPPAS på vinst som alla gör.
Kanske är det min tur i dag.
Kram

Anneli sa...

Hej!
Vacker blogg du har vill gärna vara med i din tävling,


Mvh Anneli

Anonym sa...

Ja visst vill jag var med kram

Anonym sa...

Å det var en kul vinst! Hade passat i nya huset :-)

lina@codeispoetry.se

Anonym sa...

ÅÅÅHhh den där skulle jag vilja vinna! skulle passa perfekt i min nygjorda hall! Tyvärr så vet jag ej hur man länkar, har ej lärt mig det än =( Men självklart kan jag tipsa om dig och din tävling ändå på min blogg =)

Kramar Linda

lindaalmen@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken vacker anslagstavla!

Anonym sa...

Jisses, vilken kool.. Den vill jag vinna ^^ Hoppas lyckan är på min sida.

Har länkat: http://djurtant.blogg.se/2008/november/massor-av-tavlingar.html.

Ha det great!