fredag 10 oktober 2008

Helg igen!

Så var veckan snart slut, tiden går fort - synd att helgen rinner förbi i samma tempo. Har så mycket som jag vill hinna med. Träna, fika med mormor, lång promenader med Lufsen, rensa innergården ifrån löv och sätta lite nya blommor i krukorna.
En sak som jag tänker ta mig tid till är att fota lite bilder ifrån huset. Det var ett tag sen ni fick se lite utav rummen så det är väl på tiden. Tänkte passa på att inviga det nyinköpta objektivet och stativet. Blir så härligt ljust på bilderna med det nya objektivet.
En annan sak som är dags att ta tag i är att köpa trekantslister till vissa rum. Varför blir det aldrig gjort? Så jobbigt är det inte och tar inte så lång tid, men ändå blir det aldrig gjort. Går runt och stör mig på det hela tiden, men trots detta lyckas jag alltid glömma det när det väl är helg.
Får väl se på söndag kväll hur pass väl jag har lyckast, gissar på att det inte blir gjort denna helgen heller.

Fortsätter och visa vad jag fick med mig hem ifrån NY, denna gången blir det en bild på mitt & tecken, som jag tycket var så fint.





Bild: Privat



15 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert tagen bild och snyggt med det råa materialet i & bilden.

Älskar sådana små träd i zinkkrukor. Enkelt och stilrent

Ha en bra helg

//Lena

My White Cottage sa...

Vilket fint &-tecken! Är så svag för zink/grått... Som du vet! :)

Ha en skön helg!

Stor kram från Jenny

Anonym sa...

Toksnyggt &-tecken! :)
Hoppas du får en riktigt skön helg!
Kram ♥ || p

Solsjö - Under en vind sa...

Snyggt! Gillar bokstäver och tecken!

Ha en go helg! Kram!

Anonym sa...

& tecknet är super fint! Jätte fina bilder : )

Trevlig helg!
Kram Maria

Jenny sa...

Jamen men VARFÖR är sånt så svårt att få till när det egentligen inte är svårt alls?

Snyggt NY-tt ochtecken! ;)

Camilla Alvén sa...

Fina bilder!
Nu blev jag lite nyfiken, vad köpte du för objektiv?
Ha en skön helg
Camilla

Useful Art sa...

Hm, ja varför blir det så? Man har alltid så mkt planer och ideér .. sen är helgen slut igen ... Men hinner du med en av dem är ju det bra :)

Trevlig helg!
/Sara

Fröken Fräken sa...

Vad tråkigt om du tappat lusten för att pyssla - hoppas att den snart kommer tillbaka! Jag vet att när jag inte känner mig sugen på pyssel eller inredning så går jag omkring och känner mig halv.

Verkligen snyggt &-tecken, vill också ha!

Anonym sa...

& -Snyggt! ; ))
/Janne

ROOM AND SERVE sa...

Gillde verkligen dina fina bilder :)

Villa Hemma sa...

Godmorgon!

Superfint &-tecken!

Kika in till mig och tävla om rostiga bokstäver!

Välkommen!

- Jenny

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jättesnyggt! Jag är nyfiken på vad det är för objektiv som du köpt?

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilka härliga bilder och snyggt &-tecken! Hehe jo det är alltid så, en massa som man vill hinna med!

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Brunkullan sa...

Vill ha, vill ha , vill ha! Hade de snygga x också så döööör jag!
Älskar snygga bokstäver och siffror:)
Susanne