måndag 20 oktober 2008

Ett litet projekt!

Då var helgen över, igen!
Ok ok, jar har inte lyckats inhandla lister denna helgen heller - men det kommer jag lovar!
Istället har jag börjat på ett nytt projekt som är mycket roligare än att såga och måla små lister.
Med ni får hålla till godo med dessa småglimtar så länge - mer bilder utlovas när allt är klart. Så mycket kan jag säga att det just nu används svart linoljefärg och mycket såpa till mina svarta händer.
Nu skall jag sätta mig ner och svara på frågorna ifrån Homepoint. Så ni som är lite nyfikna på mig och vem jag är så får ni hålla utkik efter reportaget om mig och min blogg som kommer lite längre fram.




Bild: Privat


22 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har!

Hem och Lycka sa...

Ser riktigt snyggt ut, undra vad det kan vara - ett skrivbord kanske..?

Grattis till intervjun, ska bli kul att läsa! Jag fick också äran för ett tag sedan.

kram

Jenny sa...

Modigt att måla med linoljefärg, jag har ett fåtal, misslyckade försök bakom mig. Lycka till! Spännande att se resultatet.
Hoppas du meddelar när man kan läsa intervjun med dig. Hej hopp!

Stämningsfullt sa...

Hej1
Spännande att se vad det är för projekt du håller på med :) Ser ut som ett bord.....?
Kram!

Anonym sa...

Spännande!
Satt med idag och svarade på en väldig massa frågor från Homepoint.. :)
kram

Camilla Alvén sa...

Spännande, både att få se det du målar och att du blivit intervjuad!
Ha det bra
Camilla

Anna sa...

Ser supersnyggt ut, är nyfiken på hela bilden :-) Kram Anna

Dalatorpet sa...

Jag tycker mig se ett skrivbord skymta :-) nice min man vill ha mer svart hemma

Från koja till slott sa...

Hej! Gillar din blogg jättemycket! Har länkat till den på min sida, hoppas det är ok!
Ha en bra kväll!
Kram Pernilla

♥ Fyra årstider sa...

Tror att det är ett skrivbord, du målar ...snyggt med mörk färg. Kul att du tittade in i julbloggen.
Kram Lotta

Jessica - bymom.se sa...

Spännande! Ser ut att bli något vackert.

Och tack för komplimangen, det värmer!

Florist-javisst sa...

Grattis till vinsten! Bokstäverna kommer pryda ditt vackra hem!
Fin blogg du har.
Hälsningar Maria.

me and alice sa...

Hej!
Undrar vad det är för tjusigt du ska måla svart. Har också börjat föra in en del svarta föremål här hemma. Så snyggt mot allt vitt.
Grattis till vinsten!! Vi var många som ville ha dom... Dom blir skitsnygga hemma hos dig!
kram Susanne

Hemma hos Klara... sa...

Oj, vad spännande att se vad du har för måleriprojekt pågång nu :)

Ha en härlig vecka!
Kram Helena

Zizzi sa...

Kul det ska bli att se resultatet! Och grattis till vinsten av de rostiga bokstäverna hos Villahemmet! De kommer att passa utmärkt hemma hos dig i jul!
Kram cissi

Fröken Fräken sa...

Oh, jag börjar bli riktigt sugen på att måla något med linoljefärg och se om jag kan få till den där lystern som alla snackar om! Det där ser mycket lovande ut, kan det vara ett bord?

Skatan sa...

Hej din rackare och grattis till vinsten!

/Lite mulen skata som tror att det är dags för ej tjuvtur...jag ville ju så gärna ha dem ;-)

Anonym sa...

grattis till bokstäverna! Kul att hitta hit! Fin blogg du har, jag kommer igen! /Terese

Useful Art sa...

Oj spännande. Ser ut som något form av bord :)

Trevlig tisdag!

/Sara

My White Cottage sa...

Är också sugen på att måla något svart här hemma! Det du håller på med vet jag kommer bli något superfint!

Stort grattis till JUL-bokstäverna! De kommer passa sååå bra hemma hos dig!

Kram till dig!

Vintage sa...

Grattis till den fina vinsten.Jag hoppades inte på tur utan gick och köpte dem....De är fantastiska.Det ska bli kul att se vad du hittar på med dem Kram susanne

Älfgärdet sa...

Åh så snyggt med den svarta linoljefärgen! Ottossons va? Underbar färg att måla med.
Smycket med namnskyltarna är så fint. Pris?
//Madeleine