onsdag 22 oktober 2008

Badrums glimtar!

Vi har inte världens största badrum, det kan jag inte påstå. Men det är i gengäll super mysigt här inne. Finns inget bättre än att ligga i ett varmt bad med massor utav ljust tända runt om kring en.
Många tycker kanske att det är rena badhus känslan när allt är vitt och avskalat. Men för mig är det toppen. Älskar det vackra engelska kaklet och att det är vitt gör det bara enkelt att lätt piffa till med lite olika fäger när det gäller handdukar.
Enkelt, snyggt och stilren - är mitt motto!
Tog även med en liten bild på parfymen jag köpte i NY,nämligen Sarah Jessica Parkers COVET. Lyxig flaska o härlig doft.





Bild: Privat


18 kommentarer:

Useful Art sa...

Håller med! Härligt med stilrent, då kan man lägga till sina egna detaljer o färger!

Trevlig onsdag!

/Sara

Stämningsfullt sa...

Hej!
snyggt!
Bra att kunna välja färger och detaljer efter humör!

Lallis - liv och leverne sa...

Jag förstår att du trivs där:)
Stilrent.
Kram Lallis

Johanna sa...

Stilrent och snyggt!
Underbas bas för all härlig piffning!
Kram!

Brunkullan sa...

Grymt snyggt! Enkelt och rent och tillbehören kan man alltid byta ut efter lust och ändå få det att passa in:) Toppen!
Susanne

Dalatorpet sa...

Vi har oxå ett litet mysigt badrum :-) men visst skulle man inte tacka nej till ett härligt rymligt badrum

Sofie sa...

Vilket fint badrum ni har! Kan tänka mig att det är rena livsnjutningen att ligga där i badkaret med massor av ljus tända. Kram, Sofie

☆Therese sa...

Syntes badet ditt ser stilrent og lekkert ut. Stilig badekar, kan godt tenke meg det er fint å ligge der med tente lys og se på stjernehimmelen utenfor :o)

Ha en god uke!!

Fröken Fräken sa...

Helt i min smak, men det kan du säkert lista ut. Jag tycker att man ska välja enkel klassisk inredning i badrummet, det är ju trots allt ganska dyrt att göra om om man tröttnar på det specialbeställda knallblått kakel.. Trösta dig med att du har bra mycket större badrum än vad jag har!! ;-)

White Season sa...

Jag håller verkligen med! Jag älskar och kika in hos de som har det så pyssligt och ombonat, men sen när det kommer till mig själv jag då plockar jag bort bort bort och så blir det så här avskalat och stilrent, men jag trivs bäst med det, för det mesta :-)
Jätte fräscht badrum, vackert kakel och det inger en härlig känsla. Fina bilder som alltid!
Kramar Malin

Anna sa...

Ser väldigt stilrent och snyggt ut tycker jag :-)

Johanna sa...

Arthur vill jättegärna leka med Lufsen, så nu tycker jag att vi får bestämma en dag då dom kan busa lite =)
Kram Johanna & Arthur

Tineling sa...

Jätte fint...jag tycker också om när det är stilrent! Jag och min sambo håller på att fundera på badkar till vårt nya badrum. är ni nöjda med erat??

Tineling sa...

Jag ska visa din bild till min sambo...vi har som sagt att eftersom det är han som gör jobbet så får han välja inredningen sen. Inte detaljerna men möblerna :) det är också ett litet badrum så ett stort bubbelbadkar är inte att tänka på. Jag gillade verkligen att man lätt kan städa under!

Villa Hemma sa...

Meeeen, det är ju underbart. Älskar kakelplattorna och badkaret.

kram

Anonym sa...

Riktigt häftigt kakel, det gillade jag verkligen!

Jenny sa...

Håller med om att det är ett vilsamt badrum ni har! Fint att dekorera med precis vad man vill!

Anonym sa...

jäklar i havet vad snyggt badrum.
sånt skulla man ha....