tisdag 21 oktober 2008

Tack!

Med en enkel bild på mitt vackra hjärta som min mamma har gjort säger jag ett STORT TACK till Jenny som har den underbara bloggen Villa hemmet för den otroliga vinsten.
När jag läste ditt mail i morse så blev jag såååååå glad och tänkte direkt: undrar vilken bokstav jag vinner? Väl inne på din blogg insåg jag att alla bokstäverna var mina, helt otorligt! Men jag tackar och bugar. Har dock bestämt mig för att inte behålla alla för mig själv. Min vän Lotta skall få ett L, den kommer göra sig så fint hemma hos henne.
Lovar dock fina bilder på dem när jag väl få hem dem.
Bild: Privat

20 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Stort grattis till den underbara vinsten!
Ha en bra dag!
kram.

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinsten och vilket sött hjärta:)
Ha det fint idag.
KRam Lallis

Johanna sa...

Grattis till den härliga vinsten!
Bokstäverna är alldeles härliga!

Kram!

Camilla Alvén sa...

Grattis till vinsten!
Ha det bra
Camilla

Anja sa...

GRATTIS till (JUL-)vinsten!
Det var väl kul - för då hittade ju jag din fina sida!
Märker dig som favorit och tittar snart in igen. (Är det OK att lägga upp dig som länk?)

Anja sa...

TACK!(Vad snabb du var!)
:-)

Frida sa...

Grattis till den fina vinsten,vilken tur du hade!
Kram Frida

Nina sa...

du blir den dära linoljefärgen liksom matt på möblerna?
Jag har ett bord som jag är sugen på att måla svart....men det måste vara matt.... tror jag..

Dalatorpet sa...

congrats!!

Unknown sa...

Ja ett riktigt stort grattis till de fina vinsterna!!!

Ha det gott, kram Pia

Villa Hemma sa...

Hihi, grattis!

Synd att jag redan skickat iväg dem, annars hade jag ju kunnat behålla "J" *asg*

- J enny :D

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till den fina vinsten!
Kram Marie

Home No.1 sa...

Grattis till den fina vinsten=)
Ha det gott! Mvh. Annica.

Radhusdrömmar sa...

Ja jag såg att du hade vunnit! Grattis!

Kram Johanna

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vad fint!
Grattis till bokstäverna!!!
Din "turbrud".
Hälsn Sanna

lottens vita och gröna sa...

oh vilken lycka att vinna i den hopen och sååå fina bokstäver! grattis till dig!
sååå sött hjärta!
varmkram lotten

Unknown sa...

Jättegrattis till vinsten.
Fina bilder i bloggen och sött nyponhjärta.
Ha en mysig dag.
Kram

Brunkullan sa...

Grattis till vinsten! Och hjärtat var jättefint:)
Susanne

Anna sa...

OH GRATTIS TILL VINSTEN .... var inne och letade ett rostigt L i huvudstaden idag men slut var det och ingen vinst heller ;-) SUPERSNYGGT nyponhjärta också , jag måste ut i naturen och leta både nypon och rönnbär. Kram på dig tjejen

Anonym sa...

Grattis till de otroligt vackra bokstäverna!! Vilken tur du haft! Vet du var man kan köpa liknande?