söndag 26 oktober 2008

En unik butik!

En vän till mig har just öppnat portarna för en ny webbutik, i You Design!
i You som betyder udda på japanska säljer designade figurer gjorda utav olika artister och illustartörer. Många utav deras produkter finns endast i en begränsad upplaga och är sedan slut för alltid.
Här hittar ni både t ex den söta Lollipo girl eller varför inte börja samla på de urgulliga minidjuren i plych.
Leter ni efter roliga, bissara eller helt enkelt ursöta små handgjorda mjukisdjur så har ni kommit helt rätt.

Glöm inte vara med i min tävling i inlägget under - ännu är det inte försent!




Bild: Lånade med tillstånd utav i You Design.















8 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Kul! Måste kika närmare på dem nu :)
Kram!

Liza i pepparkakshuset sa...

Måste ta mig en titt :)

Ha en mysig söndagskväll
Kram Liza

Mamma C sa...

Ska ta en titt på denna butik.
Kram Mamma C

Villa Hemma sa...

Godmorgon!

Vilka kul figurer, måste kika in :-D

- Jenny

Frida sa...

Vilka roliga figurer, jag får nog ta mig en titt på butiken!
Kram Frida

Fröken Fräken sa...

Herr Fräken och hans bror meddelar att de tycker att de där krabaterna var hur coola som helst! Alltid roligt när någon vågar satsa på sin idé och starta eget, själv är jag för feg!!

Anonym sa...

Hej! Det är jättekul med skolan men fullt upp hela tiden. Lite ovant när man har jobbat i flera år. Känns som att det var evigheter sen sist. Jag är så nyfiken på hur ni har haft det i NY!

Kram!

Nettan sa...

Hittade hit av en slump..som man ofta gör,..och i like! Gillar din stil! Kommer tillbaks!
Kram Nettan!