onsdag 1 oktober 2008

Borta bra men hemma bäst!

Då står man på svensk mark igen!
Det var en upplevelse, långa dagar med mycket att titta på och för att inte säga shoppa. Kläder, väskor, skor, mp3 spelare ja mycket fick följa med hem innan vi var klara. Inte så mycket inrednings dock men lite fick slinka med, lovar att visa lite godbitar utav det jag hittade efter helgen. Lever nog fortfarande på NY tid, är lite sliten.
Passar istället på att visa mina fina burkar ifrån Panduro Hobby. Otroligt lika Greengate, men ack så mycket billigare.
Den stora är perekt att förvara hemmabakade kakor i och de små till tex te.



Bild: Privat


29 kommentarer:

En inredoholic sa...

Välkommen hem kära du!! Verkar som du oxå haft det bra. mamma o pappa var saliga. O massa presenter fick man ;)

Kram på dig!
Jannice

Iris // Alla dagars kaos sa...

Jättesöta burkar du visar! ska bli kul att se vad du handlat :)

Förresten hur fick du in ikea annonsen? Jag har också fått koden men jag förstår inte hur jag får in den mellan två inlägg...

ha det bra!

Dubbelörn sa...

Välkommen hem! Förstår att väskorna blir mer än välfyllda när man tar en tur dit... Men roligt när man känner att man verkligen fyndar. Tur hade ni, för nu börjar dollarn stiga i kurs ;)

Kram

Skatan sa...

De där burkarna vill jag gärna lägga beslag på :)

Hem och Lycka sa...

Välkommen hem! NY är ju helt klart en kanonstad och jag saknar den enormt.. Finfina burkar! kram

Dalatorpet sa...

Ett par sånna burkar vore fint :-)

Anonym sa...

Vilka fin fina burkar!

Widénskan sa...

Hittade hit via en väninna.. Vilken bra ide´ med skafferiet. Måste nog också trycka egna etiketter!
Hit kommer jag tillbaka, jätte mysig blogg.
Hälsningar
Christine

Liza i pepparkakshuset sa...

Kul med fina burkar som är vänliga mot plånboken :)

Ha en bra onsdag
Kram Liza

DRÖMHUSET sa...

Välkommen hem :-)
Ååå NY är ett ställe jag måste besöka innan jag blir pensionär *optimist* :-D
Finfina burkar, kanske ska göra ett Pandurobesök :-)

Kram Sofie

Mamma C sa...

Ska bli kul att se vad du handlat. Burkarna är jättesöta.
Kram mamma C

Radhusdrömmar sa...

Välkommen hem igen!
Låter som att du haft fullt upp, men roligt :-)

Du får gärna visa dina inköp sen.

Kram Johanna

Cattis sa...

Välkommen hem!!
Jättefina burkar...o jag håller me att dom liknar Greengates burkar!!

Kram Cattis

me and alice sa...

Välkommen hem till Svedala igen!!!
Kan tänka mig att du haft det underbart!!
kram Susanne

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så söta burkarna var :) Hoppas att ni hade det härligt i NY :)

Kram o ha en fin torsdag!

Susanne

Zizzi sa...

Välkommen hem! Ser fram emot att se vad du har shoppat!
KRam cissi

Johanna sa...

Välkommen hem igen! Visst är det alltid härligt att vara hemma även om resan varit underbar?!

Burkarna var jätte söta!

Kram!

Fru Grön sa...

Härligt att få shoppa loss!
Låter som en lyckad resa.
SÖta burkar du har.

Kram LInda

Villa Hemma sa...

Välkommen hem!

Visst är det roligt att åka iväg, men lika skönt är det ändå att komma hem igen. Speciellt om man har många shoppingkassar som skall packas upp....

- jenny

Anna sa...

Ohhh ser fram emot att se inköpen från the big apple :-) Är själv så sugen att åka dit med maken :-) Bodde ni på ngt härligt hotell? Kram Anna

Mitt vita hem sa...

Tack för titten hos mig.
Mysiga burkar, måste titta igenom din blogg ordentligt en annan gång, du har ju så mycket fint.
Är bara hemma på lunch så jag har lite brådis.
Kram Heidi

Anonym sa...

Mycket inhandlat blev det allt.
Vi får snart ses igen. Kram Lotta

Fröken Fräken sa...

Låter som om vi båda tycker att det är rätt skönt att vara hemma igen! Fast jag tror att din resa var både roligare och fylld med mer fynd än min! jag hoppas man får se några av fynden på bild.. jag tycker alltid att jag lyckas hitta bräckliga glasvaser eller stora saker som absolut inte går att ta med i packningen, och så grämer man sig..

Camilla Alvén sa...

Välkommen hem!
Snygga burkar från Panduro.
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Idag dök ett litet paket upp i brevlådan och i låg mitt fina halsband ifrån dig!! Tusen tack för det fina halsbandet och snabba leveransen,,,,,Kram Evelina

mali-mo sa...

Så flott blogg du har! Har akkurat sittet og kost meg med kjøkkeninnleggene dine ,) Vi holder på å bygge nytt kjøkken og da er det så spennende å gå på "oppdagelsesferd" hos andre, og se hvordan DE har det ;)

Ønsker deg en flott uhelg (snart), og kommer tilbake!

Anonym sa...

Shop 'til you drop. Det är livet, det!
A-M

linnea-maria sa...

Visst är panduroburkarna fina och de passar så himla bra ihop med green gate. Jag köpte förra årets fyrkantiga med rosor på, också billigt! /linnea-maria

Monkan sa...

Åh de där burkarna är ju så fina. frestande att köpa men de skulle inte passa in hos mig.

Gillar idén med att bygga ett "torn" :-)