tisdag 28 februari 2012

Det ljusnar!



Tack vad snälla ni är som lämnar så fina kommentarer. Ja ibland är det svårt att hitta inspiration här hemma. Ett tag renoverade vi mycket och då hände de saker hela tiden, men nu är vi ju klara på insidan och det händer inte så mycket längre. Skall dock försöka fixa ihop lite inlägg till, är ju kul att fota och väldigt kul när ni där ute hör av er. Här kommer i alla fall vårt kök, solen lyste in under gårdagen så jag passade på att knäppa en bild. Ska försöka visa lite mer översiktsbilder här hemma!

6 kommentarer:

House number 11 sa...

Fint! Härlig matta! Var kommer den ifrån!
Ha en trevlig tisdag!
Kram

jennifer sa...

hej fina du!
hoppas verkligen din torka släpper. men jag har då inte märkt av den. gillar alltid dina inlägg trots att jag knappt kommenterar längre. kasst av mig, sorry. tidsbrist mm.
älskar bilderna o ditt kök o ittala lyktan, ja allt :).
kram/jennifer

mina finaste. sa...

Det går ju lite upp och ner det där med inspirationen, men med våren och mer ljus tycker jag att man ser saker på nytt. Hoppas du får inspon tillbaka. kram

ANNIKA sa...

Snyggt med mattan som bryter av.
kram ANNIKA

Lotta sa...

Jag tycker alltid att du inspirerar!!!! Hoppas du fortsätter!!!

Annaochlivet sa...

Superfint kök! :)