fredag 30 november 2012

Man blir aldrig klar!

Ni som har hus vet jag vad jag menar, man blir aldrig klar med hus. Man renoverar och tycker nu är allt fint, bor ett tag och sen inser man att, nä här måste nog göras om lite. Det tar aldrig slut och det är väl det som jag tycker är kul med att bo här. Just nu är det den lilla hallen som behöver en ny tapet. Den randiga svart/vita som sitter där, älskar jag, men den har blivit skitig och är i behov av en uppfräschning. Har man hund som kliver in och ruskar av sig så slits väggarna betydligt snabbare. Är dock kluven, gillar den vi har så jag funderar på att använda samma tapet igen. Men samtidigt hade det varit kul men någon nytt.

1 kommentar:

Sandra - Villa Sju sa...

Jag håller verkligen med dig! Just nu väntar vi på vår säng & innan dess ska golven målas & en ny garderobsvägg ska fixas! Efter det är vi väl klara.....eller antagligen inte :) hihi! KRAM