fredag 2 mars 2012

Vackert!



Ny månad, min födelsedagsmånad dessutom. Har funderingar på att skaffa en Ipad, tänkte först vänta tills vi åker till NY men den
är inte så mycket billigare där, så jag tror jag önskar mig pengar redan nu och köper en. Ny månad betyder oxå mer ljus och det
behöver vi. Älskar ljuset i trappen från våra färgade fönster och kristallkronan i taket som skimrar så vackert i ljuset.


ps: vet att det kan vara svårt att kommentera för vissa av er, men försök högerklicka och öppna kommentaresfältet i en ny flik eller byt webbläsare, så brukar det funka!

3 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh det är min födelsedagsmånad också, visst är det härligt! Vilket vackert fönster ni har i trappen! Ha en fin helg!

Sandra sa...

Jag brukar inte gilla kristallkronor men den här var verkligen snygg!

Självklart ska du slå till på en I-pad, den kan ju va perfekt att ha med sig på resan dessutom.

Trevlig helg!

Charlotte sa...

Så fin kristallkrona!