onsdag 19 augusti 2009

Projekt!

Nä det är inte flytt på gång som söta Jannice från bloggen Simplicity frågade om. Jag som gjorde vad jag kunde för att dölja högen av bananlådor, så att de inte skulle synas på bilderna i det förra inlägget. Men det gick tydligen inte så bra!
Vi har ett stort projekt pågång här hemma och steg ett var att rensa -vinden alltså!
Tänkt hur mycket man sparar och tänker en dag kanske jag har använding för detta, svar NEJ! Använder du det inte nu kommer du inte använda det sen heller. Så två stora högar blev det, en till tippen och en till loppis.
Känns som en lättnad att kliva upp på vinden och se att den numera är helt tom.
Vad skall här bli då????



10 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hittade du dockorna på vinden?
Vilket fynd isåfall, de var ju superfina!!

Kram Jeanette

[room] by sofie sa...

Haha, jag vet ;)!!!
Det kommer bli gott för dig med en "egen liten oas".

Ser framemot att få smyckena jag beställt av dig!

Kramis :)

Stämningsfullt sa...

Spännande!

annica sa...

åh va härligt att rensa. det är en av de bästa saker jag vet att göra

Anonym sa...

Barnrum?!

Useful Art sa...

Hej igen!
Vi hade också projekt vindsröjning för några veckor sen. Sååå skönt var det att få slänga och göra sig av med massa skräp. Blev en hel del till nästa sommars loppis. Nu kan man till och med röra sig uppe på vår vind igen :)

Kram /Sara

Grodmamman sa...

Så skönt att rensa!
Ska bli spännande och se vad ni ska hitta på där uppe på vinden nu!;) Har för mig att jag läst någon kommentar hos någon där du skrev att du skulle få ett arbetsrum där, eller?!?
Kram

EN INREDOHOLIC sa...

Ahhhh... vad ska det bli!?!?! Jag tror på en ateljé till smyckedesignern...


KRamelikram du goa!!
JAnnice

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så flott blogg du har!! Mange flotte og inspirerende innlegg!! Morsomme, og ikke minst dekorative dokker;)

Ha en strålende dag!

Klem Anette:)

Svenska inredningsbloggar sa...

Vilka helläckra dockor, fotot med! Mari.