fredag 21 augusti 2009

Trapp!

Helgen är snart här, 7 timmar kvar på jobb - nedräkning pågår.
I helgen kommer jag har fullt upp,lovar fota lite bilder från vårat projekt på vinden - mycket kommer att hända under morgondagen. Älskar när ett projekt man planerat länge drar igång och alla bitarna faller på plats.
Tills det är klart får ni hålla tillgodo med lite bilder från våran trapp.
De svart vita korten som hänger i trappen är mina favoritbilder. De tog jag på Lufsen när han var 3 månader gammal.
Även i trappen har vi hängt en hemma gjord lampa. Material till lampan hittar ni i byggnadsvårds butiker.





9 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

3 månader. Jag kan tro det var en riktigt sötnos! Men det är han ju fortfarande! Passar på att önska trevlig helg o ser fram emot att få se projektet. Kram Jannice

Natasha sa...

Vad snyggt det ser ut med bilderna på väggen!

Useful Art sa...

Verkligen jättefint med svart-vita bilder i enhetliga ramar.
Säger som ovan, trevlig helg och lycka till med projektet!

/Sara

Desireé | homeanddesire.se sa...

Vad läckert med allt det vita och dom svartvita fotona!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så spännande att få se hur det blir på vinden :)
Kram!

Siri sa...

Snyggt! Har gjort en liknande lampa,men inte hittat en plats till den än...

Ausra sa...

Jättefin kombination med svart-vita bilder.

DRÖMHUSET sa...

Ahh vilken fin trapp ni har!Fint med enhetliga ramar och svartvita bilder säger så mycket mer tycker jag!

Vill också ha en rundad ledstång, måste fråga om det nästa gång jag är vid en bygghandel:-)

Vad hittade du mer på Länna? Dom har mycket fint där, vill ha det mesta från DAY :-)

Kram Sofie

Josefin Brorhed sa...

vilka fina ramar! :)