onsdag 26 mars 2008

Vår fin!

Så fort jag är i Malmö passar jag alltid på att besöka min favorit butik Zara.
Här finns verkligen allt, både snygga festkläder, perfekta vardagsplagg och tuffa träningskläder och allt till humana priser.
Senaste köpet blev den här söta rosa koftan.
Med lite kortare ärm och söt puff på axlarna känns modellen väldigt vår och sommarfin. Tror att detta kommer vara en av vårens favorit plagg. Passar lika bra till jeans som svart kjol.
Nu fattas bara våren.

Passa på och tacka alla för lyckönskningarna på min födelsedag igår, tusen tack!!

Bild: Privat

Bild: Privat

Bild: Privat


51 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Wow...så fin du kommer att bli.
Jätteläcker kofta!

Hoppas att din dag blev lyckad igår.

Kram Pernilla

Mamma C sa...

Den koftan var jättefin. Precis som du säger. Passar den utmärkt till både jeans och kjol.
Kram Mamma C

IKT i min vardag sa...

Snygg kofta! Koftor är ett kanonplagg som passar till allt!

Hoppas du fick en fin födelsedag!

Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Snyggt till våren! Ha en bra dag! Kram!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Massa kramar från Johan & Pernilla

Lila sa...

Jättesöt!!

KramL

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättefin rosa kofta! Mari.

☆Therese sa...

Veldig fin jakke, nydelig farge !!
Ha en god dag.

Anonym sa...

Kikar in i din underbara blogg!!

Tänkte passa på att fråga om ni varit nöjda med ert vita laminatgolv från Ikea?

Funderar lite om vi ska våga satsa på det till vår nya lägenhet, tycker att det är såå snyggt!!

Pernilla

Nettan sa...

Snygg koftan va...som du säger, passar till allt !
Ha det gott..
Kram Nettan

Linda -Galleri Palla sa...

Grattis i efterskott :)

Maria sa...

Till Pernilla!

Jo vi är sååååå nöjda med Ikeas golv, detta trots att vi har hund. Visst blir golvet mörkare allt eftersom, men alla golv slits och det gör inget att det blir mörkare, då ser de mer ut som en riktigt trägolv.

My White Cottage sa...

Ursnygg kofta!! Förstår att du känner dig nöjd med det inköpet! :)

Härlig färg dessutom...

Ha en skön dag - trots att det snöar på oss!

PS. Jag har mejlat dig!

Anonym sa...

Fin kofta, älskar rosa ;) Kul att du tittade in på min sida! Kram!

me and alice sa...

Underbar liten söt kofta!
Ett stort grattis i efterskott!!!
kram Susanne

Helena Sjögren sa...

Grattis grattis i efterskott. Hoppas du blivit ordentligt uppvaktad nu ....
Men vicken söt kofta, får bli en sväng till Zara i morgon. Fanns den i fler färger tro ?

Sara sa...

Ursnygg kofta, jag hoppas att Zara kommer till min stad, det har ryktats om det.
Sara

Hanna sa...

Grattis i efterskott...super snygg kofta.....är så avis på din kitchen aid att jag nästan har fuktskador på tangentbordet.
Ha de gott
kram

Fröken Fräken sa...

Åhå, födelsedag? Man får be att gratulera! Är du som jag, fyller år, men blir inte ett dugg äldre? ;-)

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fin kofta!
Håller med om att Zara har så mycket fint :)
Passar på att gratta i efterskott också.
Kram!

I Veras hus sa...

Tackar tackar för inlägg hos mig!

Vill hylla din otroligt fina blogg,verkligen:-))

Tycker kaklet ni har i kök & badrum är otroligt snyggt med svartgrå(?)fog.Vi som ska fixa i ordning köket fick här en tanke som jag ska spinna vidare på.

p.s koftan är snygg den med*S*

Sunells sa...

Grattis i efterskott!

Koftan är jättefin.
Tur att Zara finns här i stan för där hittar jag ju kläder till både mig och barnen:)

Kram/Katariina

Jes/Vita villa vila sa...

Superläcker kofta! Jag ♥ Zara!!! Ljuvligt mode till bra pris!

Önskar dig en fin vecka!
Kram /Jes

marita blücher sa...

Vilken supersöt kofta ! Jag tror aldrig att jag varit i den butiken, men det får bli ändring på det kan jag se.
Kram/Marita

svartataket sa...

Grattis!! Vilken fin kofta! Åh vad ni ha bakat flitigt nu!! Mums!
Rött ät så fint!

Karin i Villa Grå sa...

Jag älskar rosa och jag älskar knyt i midjan, så i mina ögon har din kofta allt!

Du är en pudding, det syns på din lilla bild, och du kommer att passa så bra i ditt kap!

Kram!

Karin

Hjärtans sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig. Jag måste bara säga att denna är absolut den finaste och intressantaste bloggen jag har sett. Massa fina bilder och rolig läsning. Inspiration...
Sen är det ju kul att du bor i Ystad. Jag kommer ju från Skillinge men många i min släkt bla min bror bor i Ystad!
Är det OK att jag länkar dig som en favorit? Kram Jenny

Anonym sa...

ÅHHHH
vilken underbar kofta. Typiskt att den inte finns här. Ha de gött

Jessica i Avesta

lottens vita och gröna sa...

såååååå vårfin!men våren hallå, nu väntar vi!!! kram lotten

Anonym sa...

Jätteläcker kofta,som en liten karamell. Vårfin färg
*Ha en bra vecka kram Lena

En inredoholic sa...

Supersöt!!!

Helt i min smak!! Finns så mycket bra affärer i Malmö....

Nu blir det natti...
Kram
Jannice

Kalkstenssommar sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du fick en fin dag!

Tack för gratulationerna till mig. Det var härliga dagar på Gotland.

Nu skall jag läsa de inlägg hos dig som jag missat under tiden på ön.

Kram L

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojs..så vacker!!!!
Alltids skoj att unna sig lite nytt!!Gillar med den butiken...närmsta i gbg....Fösta gången jag fasta för den var i alicante , spanien!!
Känner doften av dina skorpor ändåa hit ju!!!!!


`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Anonym sa...

Nydelig jakke, og en slik kjøkkenmaskin vil jeg gjerne også ha. Har du hund også?

Vitt är vackert sa...

Hej!
Tack för titten!
Vilken söt kofta!! Fin blogg du har! Har aldrig varit här förut. Du har så rätt, haha, jag måste fixa fram lite mer helhetsbilder från vårt hus. Bara det att det är så jädra rörigt jämt, och vissa rum är halvklara... Inget kul att ta kort då, därför har det blivit mest detaljbilder. Hittills. ;)Bra att du pushar på mig lite!

Ha en bra dag!

Kram Ellinor

Anonym sa...

Vilket bra köp! Jätte snygg : ) Den kommer du ha användning för.

Kram Maria

In my house sa...

Vilken liten fin outfit!
Det känns ju iallafall som att man gör en liten liten god gärning, med ekologiskt..
Kram

Marie sa...

Lekkert!

Takk for besøk på min blogg!

Bloggen din er nydeleg :)

faster atta sa...

Ååå, wow säger jag! Koftan är underbar, ser så mjuk och härlig ut!

Hjärtans sa...

Hej!

Är set fot-bolls föreningens loppis? Mina föräldrar brukar hjälpa till där! Hur gammal är din kompis från Skillinge? Kram Jenny

Anonym sa...

Jättefin kofta du köpt.Ja Zara har alltid snygga kläder, det går nästan inte att gå in där utan att komma ut med en påse i handen! :)
Grattis i efterskott får jag säga!!
Kram!!!

infing sa...

Tack för besöket på min blogg!

Fin kofta, jag var också på Zara i dag(Kungsbacka)och köpte en kofta, skärp, linne och en t-shirt, verkligen roliga och annorlunda kläder och alltid något nytt när man kikar in.

Grattis i efterskott!
/Carina

londonhem sa...

de har sa mycket fint, har i london finns aven en inredningsbutik.........helt underbar

Hjärtans sa...

Hej Igen! Om det är den Camilla jag tror så har vi gått i samma klass från 1-9. Hennes bror heter christoffer och systern heter Caroline! Världen är liten ibland!

White Season sa...

Zara har vi inte i Linköping än i alla fall! Men jag vet vad du menar, en bra butik med mycket godsaker i.. Söt kofta! Hoppas solen även skiner på er nere i skåne.. Kram Malin

Anonym sa...

Kanske dags att ta en tur förbi Zara... Hmmmm

Vita maränger sa...

Den var ju jättefin. Härlig färg nu när vår och sommar är på intågande.
KRAM

This is Kia sa...

Jättefin kofta, perfekt till våren . Härlig färg, helt i min smak.

Kramar Kia

H A N N A S - F O R M sa...

GRATTIS i efterskott! Fin bild på den söta koftan!

KRAM
Hanna

Galleri MochB sa...

Gillar också den butiken. Tyvärr har vi ca 4 timmars körning till närmaste...:O) Koftan var vårligt fräsch!

Anonym sa...

hur fin kofta som helst!